Tuesday, September 12, 2006

Dertigers mode crisis ???



Vanmiddag ben ik met Arvid in Delft geweest. Ik ben er geboren & opgegroeid en vind het heerlijk om gewoon te slenteren over de grachten. Lekker ijsje gegeten bij Bokhoven op het terras in de zon... En ook geshopt ! Voor de kleine man najaars kleding en voor mezelf wat make up van The Bodyshop. Leek me ook prima een aantal winkels in te duiken voor de nieuwe mode trends te bekijken. Maar ik ben echt geschrokken.... Voorbeeld: de (winter) BERMUDA en dan dus net boven de knie. De winkels hangen er vol mee. Ben ik zo geschrokken door de mode en vooral de overvloed aan bermuda's (die enkele dames mooi staan) OF heb ik een DERTIGERS CRISIS ?????????

2 comments:

D@nielle said...

haha ik moet ook nog de winkels in voor nieuwe kleding. Ben benieuwd of ik ook zo schrik, misschien moeten we samen om elkaar op te vangen ? LOL. grts, D@nielle
ps. wat heb je wel gekocht dan ?

D@nielle said...

ik bedoel voor arvid ... zucht heb een beetje last van m'n oren en dat zorgt dat alles wazig is hihi grts, D