Friday, September 01, 2006

Tikkie !!! Ik ben aan de beurt !!!

Aaaahh ! Tikkie nu ben ik em.... Ik heb em gekregen van Daniëlle. Haha! Ik geef em door aan Ilona.

Oké hier komen mijn 5 antwoorden op de vraag of ik 5 gekke dingen/gewoonten over mijzelf of huisdier (tip voor Iloon!) kan opnoemen:

  • Op het werk ben ik heel netjes en opruimerig en thuis ben ik het precies het tegenovergestelde...
  • Ik vind Lenny Kravitz echt de meest sexy man die op deze aarde rondloopt (Rémon snapt er niks van !)...
  • Ben ervan overtuigd dat zwarte katten geluk brengen...
  • Ik draag bijna altijd sokken in bed. Yep ! Het gebeurt regelmatig dat ik zeer charmant ;/ alleen in slip & sokken lig te snurken...
  • Mijn wenbrauwen moeten netjes zijn. Geen haartje teveel of scheef. Heb dus altijd een wenbrauwenborsteltje in mijn tas...
  • Enne......dit is een extraatje. "Ik kan kijken waar de zon nooit schijnt" Dat is een endoscopie grapje !!!

0 comments: