Wednesday, November 01, 2006

10 minuten......



Vandaag voor het eerst Arvid's oog afgeplakt omdat hij een lui oog heeft....... Jaja, mooie stickers (met autootjes erop), eentje op oog van de ijsbeer geplakt en toen wilde hij er zelf ook wel eentje op zijn oog. Nou dat viel mee ! Na 10 minuten was de pret over.... oogsticker lag op de plavuizen: "Aka wil het niet, Aka vindt het niet leuk !" Het is dus de bedoeling dat we komende 4 maanden dagelijks 2 uur gaan afplakken..... Ik had niet de verwachting dat we vandaag op de eerste dag al de 2 uur zouden gaan volmaken MAAR ervaringen & tips zijn van harte welkom !!!

4 comments:

Daffie Online said...

eh..... heb geen kiddies dus geen oogafplakervaring (gaaf woord trouwens). Ontzettend gave pleisters !

Charlotte said...

Uhm... advies heb ik helaas niet voor je... maar ik kan me wel voorstellen dat AKA dat helemaal niet leuk vindt! :(

D@nielle said...

hmmmm misschien ergens op een forum voor peuters en kleuters in de groep gooien ? misschien iets tegenoverstellen wat ie heel leuk/lekker vindt ? Ik vind het wel een hele mooie sticker hoor met auto's.

D@nielle said...
This comment has been removed by a blog administrator.