Monday, December 18, 2006

Het vervolg....

Vorige week had ik prachtige nieuwe ballen gekocht voor in de kerstboom dit jaar. Chocolade bruin en turquoise en parelmoer wit. Met veel aandacht had ik de boom gedecoreerd, met de natuurlijk veel te dure nieuwe ballen ..... en ook een prachtige parelmoer witte piek. Vervolgens wil Rémon mij helpen en hij gaat stofzuigen..... Ik sta in de keuken en hoor een plof en veel gerinkel en nog veel meer gevloek van vriendlief. "Ach, zo erg kan het niet zijn" denk ik nog en stap de keuken uit en werp een blik in de huiskamer....De kerstboom omgevallen en driekwart van de ballen in scherven op de grond. "DAT DING STOND NIET STABIEL" roept Ré...... Ik heb maar niks terug geroepen, ik was werkelijk te teleurgesteld om iets te zeggen... Ik heb een uur ballen erin staan hangen en toen viel het toch ook niet om ! Vervolgens kwam de opmerking "nou het valt wel mee, dan hang je toch die oude ballen erin, joh..." Toen kwam er bijna stoom uit mijn oren... Maar goed er zijn ergere dingen in het leven dus alles is hier weer gezellig, hoor ! Met enigzins een kale boom plus een stoffen strik als piek.

7 comments:

Daffie Online said...

oopsie......
gewoon even wachten tot na de kerst en dan mooie kerstartikelen voor 50% korting bij de Bijenkorf kopen.... zo heb ik mijn hele boom bij elkaar gespaard zeg maar...

Monique said...

Ohhh wat erg......... Maar als ik eerlijk ben kan ik er ook wel een klein beetje om lachen ;)

Nicole said...

Ohh Angelique ik zou echt helemaal uit geflipt zijn hoor... heb dit jaar de boom laten op zetten en versieren door de mannen... moet je kijken hoe voorzichtig ze dan zijn...

gr Nicole

Charlotte said...

Ooooooooh wat erg Angelique... dat wordt inderdaad shoppen na de kerstdagen... :S

marlies said...

ik weet hoe dat voelt.... heb het verleden jaar gehad... alleen konden wij toen niemand de schuld geven, het ging echt vanzelf !!!!vrijdag begint bij een aantal groene warenhuizen al de uitverkoop ;-)

Francine said...

Ohhhh get. MANNEN!

D@nielle said...

zucht en je bent nog redelijk kalm gebleven .... Je hebt toch wel een foto van die prachtige boom voor en na he ??????