Tuesday, December 12, 2006

Wat ligt er op de scrap STAPEL ?





Wat ligt er op mijn buro.... Een grote stapel scrapwerk ! En de daarbij behorende vanalles-en-nog-wat spullen met een berg aantekeningen en schetsen. Veel te doen voor MemoryLane, een schilderij voor een collega, Week uit mijn Leven project, Volendam.... Een doos vol foto's van de afgelopen 3 jaar. Vanmiddag heb ik een start gemaakt met een boekje in blik (uit super winkel Xenos) waarin de schattige slaap foto's van Arvid komen. ZO en een goed voornemen voor 2007 is dus eerst iets compleet af te maken !

5 comments:

Monique said...

Vind de naam Arvid nog steeds leuk om te lezen!!
Succes met je alvast goede voornemen!

Francine said...

Volendam? Wat heb jij met Volendam?

(kom ik vandaan!)

Daffie Online said...

Zooo... Francine... zo ontdek je nog eens wat over je mede DT genoten hihi!

Angelique....niet vergeten dat je ook nog 8 LO's voor het DT circle journal moet maken :)

Veel plezier

D@nielle said...

hihi dat had ik dus aan het begin van het jaar, ben nog bezig zucht .... Ben benieuwd naar alle leuke dingen die je nog wilt maken !

Charlotte said...

Goed voornemen Angelique! Het begin ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat... :)