Monday, September 25, 2006

Voorlopig blijft ie weer ff thuis........







Dan bedoel ik mijn camera !!! Zondag de laatste foto's gemaakt voor de "week uit je leven" workshop. Was heel erg leuk om de foto's te maken. Best intensief; meer dan ik had verwacht. Heb dus ook heel erg veel foto's gemaakt. Wordt vervolgd als het album klaar is ! Hierbij nog wat foto's van zondag toen we een wandeling maakten in het bos. Herfst & lente zijn echt mijn favoriete seizoenen; prachtige kleuren en de veranderingen in de natuur ervaren.

5 comments:

D@nielle said...

Ik ben vandaag dus weer begonnen, gelukkig kan ik nog wat foto's van vorige week herbruiken, zoals voorwerpen, foto's van mijn werk etc. Ben benieuwd naar wat je allemaal hebt verzameld, gaan we zondag beginnen ?

Iloon said...

Super leuke foto's, vooral die van bovenaf!!! Echt heel crea... kan je mij niets leren??

Francine said...

Oh, die foto van bovenaf is geweldig!!!

Angelique said...

Bericht voor scrappy : Ik en nog een aantal andere dames volgen deze workshop via Wendy. Zij is consulente bij Pien's atelier waar de workshop vandaan komt. Groetjes !

Charlotte said...

Mooie foto's Angelique! Leuk om te zien dat jouw ogen dezelfde kleur hebben als de ogen van Arvid... :)