Friday, October 06, 2006

Weinig gepost...

Het is wat stil van mijn kant op blog gebied....
Af en toe wat computer storingen en zeker nog wel wat meer vervelende zaken afgelopen week.... Overstroming omdat de afvoer in keuken is verstopt......Pijn in mijn rug is weer terug.... Driftbuien van onze peuter ....Camera is stuk..... Bij dat laatste voorval verheug ik me eerlijk gezegd al op de nieuwe die we gaan uitzoeken ! Maar dat alles staat in het niets vergeleken bij het nare nieuws dat we op het werk te horen kregen betreffende een collega.

2 comments:

D@nielle said...

hihi ik hoop dat je wel foto's van de keukendrama hebt genoemen voor je toestel het begaf ?
Tja je collega dat is tries, wens jullie sterkte met het bijstaan !

Iloon said...

Ja, ik begrijp je helemaal...
Sterkte collega!!