Friday, October 06, 2006

Scrap-bezigheden



Deze kaft (week uit je leven workshop )heb ik woensdagavond gemaakt. De bladen komen nog...... Gaatjes in de rug zijn voor het lint wat er later doorheen komt. Dit is dus nog maar het begin !
Gelukkig deed in week 38 mijn camera zijn werk nog.....Wellicht is het te intensief gebruikt ! LOL ! Ik heb 4 pakken foto's liggen van het Kruidvat voor deze workshop. Waarschijnlijk kan ik er ook eea van gebruiken voor een andere online workshop die ik deze maand volg "Ik van A t/m Z" bij Pien's. En ik heb nog een aantal challenges van Memorylane Scrapbooking te maken..... er wacht ook een fotolijst van een collega om gescrapt te worden. Dus ik verveel me niet; ik vermaak me wel !
PS deze foto gemaakt met een geleende camera :-P

4 comments:

D@nielle said...

jeetje jij hebt echt veel foto's gemaakt, nou ik dus niet ik vergat het steeds .... Vind je kaft heel cool gedaan ! Ga morgen aan mijn oktober challenge werken, alles ligt klaar het moet alleen een geheel worden ....

Nicole said...

Hoi Angelique
Ben benieuwd hoe het boekje gaat uitzien, vooral omdat het toch weer heel anders wordt dan de mijne...
groetjes Nicole

Iloon said...

Ziet er super uit!
dat spijker idee ga ik voor mijn vriendinnenboekje gebruiken, hihi. Alleen Maurice wil precies, de spijkerbroek die ik wil gebruiken daarvoor, bewaren voor het klussen ("die zit zo lekker") dan maar een andere.....

Charlotte said...

Wow, erg gaaf album Angelique!